10 November 2010

Exam!!!!!...And Program Dakwah Ke Sabah 2011

Assalamualaikum....
hari ini 10 November 2010....hari nie paper Arab kul 2.30 ptg
huhuhu...nak pecah kepale rase ye....hahhahaa
minggu ni full jadual sampai jumaat petang...
hari last la yang paling adventure...sebab subjek Tahfiz dan Qiraat..
HArap aku mampu menjawab yee....



Ni muka depan kertas soalan pekse...bagi Jabatan Dakwah Dan Pengurusan
Warne Pink tuh...Cantik kan....Soalan P0n kire cantik r jugaakk...
PEtang TAdi menJawab s0alan Prinsip Dan Amalan Pengurusan...uhuhuhu
Alhamdulillah...boleh la menjawab ye...Aku hanya berserah pada Allah sahaja yang menentukan sama ada p0inter Sem ni naik atau stay cm ruh jeww...
Banyak2 berd0a la..naik p0inter...Aku xmengharap p0n dekan...Bia ilmu yang aku belajar ni aku amalkan...Insya Allah....
TEntang Pr0gram jelajah Dakwah ke Sabah xtaw r dapat x...Kalau diizinkan Allah dan Allah memilih aku dari salah seorang yang akan berdakwah di Sabah nanti...MEmang aku hRAP2 kan....Amin....
Semoga pembaca2 blog mendoakan aku serta sahabat2 berjaya di dunia mahupun di akhirat..Amin,, Wsalam ..... =)

Terima Kasih Kerana membaca.Senyum Sokmolah ye..Jazakallah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan