13 November 2010

Alhamdulilah...Exam da HAbis...

bersama dengan ustazah safiah dan ustazah fadelah


student siswa bersama pensyarah

Assalamualaikum....Hari ini bertarikh 12.11.2010..Tarikh yang agak comel jugak...
huhuh tamat la Exam Final Kolej Islam Pahang Sultan Ahmad Shah...Hari ini tamat dengan Subjek Pengantar Qiraat Dan Hafazan I...Soalan yang agak cool dan pening...
kUar awal jugak dari Dewan Tadi...Kebetulan Malam tu ade Jamuan Perpisahan bagi Student Dakwah Tahun 3...Ustazah meminta pertolongan dari aku dan kawan2 yang lain..
Yang ingin dikongsikan bersama ialah pengalaman aku menolong Ustazah..huhuhu..memang mencabar la jugak...
Sebab jamuan ini Ketua Jabatan bagi arahan minggu lepas..huhuhu...Memang xplan ape la..tu la Ustazah meminta pertolongan aku...dengan membeli barang2 untuk Jamuan itu..
Agak memenatkan jugak la...tapi best sebab dapat bersama2 bekerja..Aku pun bangga ade Ustazah yang tabah cam tuh...Ketua Jabatan aku pun same...Aku bangga jadi anak murid mereka..Merekalah yang menjadikan aku orang yang tabah menghadapi segala cabaran..Dan Aku bersyukur sangat kat Allah kerana menjadi manusia yang berguna untuk berbakti kat Bumi Allah ini menegak Islam..InsyaAllah... TAkbir!!!!...الله اكبر

Seterusnya Jamuan Perpisahan Tahun 3 tadi berlangsung dengan jayanya..xdek la majlis besar sangat..tapi merasakan majlis tersebut besar..sebab ade Pensyarah yang datang memberi sokongan...Ukhuwah mereka sangat rapat bile aku melihat mereka yang xsanggup berpisah..ade yang pegi praktikal ade yang buat thesis..
student tahun 3

yang sedih ye student Sabah la...jauh kan d0rang tinggal..ntah bile pulak mahu datang ke Semenanjung..mungkin Time konvo lak kot...tapi majlis tu meriah sangat2...dengan ayam bakar... Abu Zarin yang bakar...hik3...pastu Ustazah kami ade buat puding...Sedap..huhuhu..n Da last Student Boys berkaraoke lagu Nasyid...hasil permintaan dari Ketua Jabatan Kami..Ustazah SAfiah...Macam2 lagu dorang nyanyi..walaupun tempo lari..hak3..ape2 pun best..Hope nanti jumpe d0rang lagi...
Mata aku da layu nie...hi3...penat dari petang tak rehat2..Ok sekian kepada pembaca2 blog..Assalamulaikum.. =)

senior tahun 3 dan pensyarah..baju hijau...baju jabatan dakwah


Terima Kasih Kerana membaca.Senyum Sokmolah ye..Jazakallah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan