06 Oktober 2010

haRi2 Yang seMakin Mem BZ...


Assalamulaikum wrth kepada pembaca blog ini....
maaf lame x update blog nie...sebab mem Bz dengan program2 yang akan datang ini..
macam2...hehehe...
lagip0n xdek ape yg nak di kongsikan.. ^_^

minggu nie sibuk dengan program Firaq al-Islamiyyah...program tentang akidah ahli sunnah wal jamaah VS ajaran sesat yang akan diadakan pada 7 oktober di Masjid KIPSAS Kuantan...
best program nie..tambahkan ilmu...
Dan hari yang seterusnya..latihan nasyid untuk Konvokesyen...
heheh..nasyid pulak...mesti orang tak percaye dan pelik kalau aku j0in nasyid..
heeheh...nasyid nie memang bidang aku...cume aku tak kembangkan lagi...
mak aku dan sume2 pak sedare aku kire artis la jugak...kah3....
tp xpopular...d0rang just popular bab2 tarannum...mak aku dengan nasyid ye,,yg menang sampai peringkat negeri tapi tak sampai ke kebangsaan pulak,...xpe..rezeki masing-masing.....
yang s0rang ag....popular skit sebab penah berduet zikir dengan Akhil Hayy...
huhuhuhu....yang lain tilawah al-Quran...hhehe....
s0 sekarang aku juga perkembangkan bakat aku neh...Cewahhh..
Hari konvokesyen pada 16 dan 17 Oktober 2010 kat Dewan Jubli...ntah la kat mane...
s0..memang BZ la jugak..heheh

Lepas Konvo.... lagi 2 minggu kot exam da dekattt...aduyaiii
memang ujian dari Allah...
buku p0n xabis lagi nak bace....s0 kene la puun abis-abisan...dengan asgment yg masih terbengkalai....dalam proses menyetelkan....huhuhu..
semoga Allah memberi kemudahan dalam menyiapkan semua kerja ini,,,,AMIN....



Sem0ga kawan2 yang lain boleh menghadapinya dengan jayanya...Waallahualam...
Terima Kasih Kerana membaca.Senyum Sokmolah ye..Jazakallah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan