12 Disember 2010

Subjek Tahun 2 Semester 4 bagi Jabatan Dakwah Dan pengurusan Kolej Islam Pahang Sultan Ahmad Shah

TIME KELAS LAST GAN MADAM ANIZA...


Assalamualaikum....
Alhamdulillah akhirnya dah sampai ke kolej pada petang Rabu..
sampai2 je kolej terus Daftar sebab xnak kene kompaun....
hihihih.. Result alhamdulillah jugak walaupun menurun......Syukur ape yg kite dapat...
Then seterusnya bilik hostel dapat paling tinggi tempatnye.. A 413..bilik bertuah...hahah 
Haduyaiii... semput la selalu bile nak ke kafe ke class ke....
Ni kene kuat exercise la....baru la xsemput...masih lagi sebilik gan kak Hanim & kak Jihah....
Rase cam xcye suda masuk sem4..tinggal agi 2 sem untuk aku menghabiskan sisa2 hidup kat kipsas ni...
Mungkin bulan 4 tahun 2012 dah abis....heheheh..Tapi kalau diikutkan satu sem ag la...sem 6 insyaAllah mungkin praktikal....hhuhu...xsabar ye.. Ade rezeki sambung degree kot...Doa2 la kejayaan saye ye,,,
heheheh...ha subjek bagi sem ni boleh tahan la jugak..then ade lak sbjek kesukaan Ku....
Iaitu Statistik Pengurusan..sebab ade kire2...suke sangat la ade kire2...
 Inilah list subjek Semester 4
  1. Islam dan Ideologi Semasa (2)
  2. Pembangunan Minda Dakwah(2)
  3. Media Dakwah(2)
  4. Pengucapan Awam(2)
  5. Arab Lid Dakwah(2)
  6. Usrah Dan Halaqah(1)
  7. Ulum Alquran Dan Hadis(3)
  8. Statistik Pengurusan(2)
  9. tokoh-tokoh Dakwah(2)
  10. Tahfiz dan Qiraat(2)
Pensyarah2 pun boleh tahan jugak.... Tapi semester ni lain la skit...
Sebab da banyak pegang Jwatan..Da d0rang lantik...InsyaAllah Cube sekadar yang mampu..
Jawatan yg disandang Exco Penerbitan Jabatan Dakwah bagi sesi 2010/2011,pastu jadi Ajk bagi Exco Akademik Majlis Perwakilan Pelajar KIPSAS bagi sesi 2010/2011...fuhh..Dan Exco Teknikal bagi HELWI KIPSAS....huhuhu...berat t0l keje ye,..tP insyaAllah dapat buat yang terbaik...Dan ade la lagi ajk2 lain...
Sem ni kene la bahagikan mase betul2.naikn Pointer...(^_^)...
Semoga semester ni dapat buat yang terbaik.... Dakwah adalah hidupku..
Wasalam wrth..... Salam ukhuwah... (^_^)

Terima Kasih Kerana membaca.Senyum Sokmolah ye..Jazakallah..

2 ulasan:

Terdapat ralat dalam alat ini